Versace erkekler için yeni bir koku başlattı. Yunan mitolojisinden esinlenerek ve Yunan mitolojisiyle derin bağlantı kuran Eros modelinin baskısının amacı, sınırsız tutkuyu ortaya çıkarmak ve serbest bırakmak ve arzuyu vurgulamaktır. Venezuela ambroksanı ve sardunyum çiçekleri ile karıştırılan tonka fasulyesinin mükemmel bir şekilde uyumu ile sunulan Eros, şişenin gövdesinde ve üstünde Medusa'nın başında turkuaz renkli cam ile sizlere sunuldu. Parfüm, parfümlü vücut bakımı ürünleriyle birlikte 50 ve 100 ml EDT olarak mevcuttur. Reklamcılık kampanyasının yüzü Brian Shimansky, fotoğrafçılar Mert Ulaş ve Marcus ile tanıtımı yapılmıştır. Donatella kampanyası için savaşan, istediği şey için performans gösteren bir adam gladyatör istedi ve bu parfüm yaratıldı. Parfüm, Cannes'daki TFWA 2012 de sunuldu.
Nane
Elma
Limon
Tonka fasulyesi
Sardunya
Ambroxan
Vanilya
Vetiver - Güve otu
Meşe likeni
Sedir
KALICILIK
|
78%
|
FARKEDİLİRLİK
|
84%
|
BEĞENDİ
|
60%
|
BEĞENMEDİ
|
40%
|
GÜNDÜZ
|
56%
|
GECE
|
44%
|
Üst Nota
|
66%
|
Orta Nota
|
24%
|
Alt Nota
|
10%
|
İLKBAHAR
|
22%
|
YAZ
|
22%
|
SONBAHAR
|
33%
|
KIŞ
|
22%
|