Versacenin Versense modeli, güzel ve nadir bulunan bu çiçek buketinin bu modern kokusu Akdeniz'in unsurlarından oluşur ve Versace kadınının özgün ifadesi ve tazelik ile birlikte enerji birleşimi ile mükemmel şekilde temsil eder. Versace'nin evinin yeni kokusu Versace Versense olarak adlandırıldı ve adı kompozisyonunu size sunduğu özel notalar ile çokça vaat ediyor. Her duyuya dayanılmaz bir deneyim için yaratılmıştır. Versace Versense'nin kokusu doğal tonlardan oluşur ve doğa ile iç enerjinin serbest dolaşımı ve dengesini hatırlatarak doğanın uyanışının bir resmidir. Versense, canlılığı artıran kokulu bir bahçede yapılan yürüyüş ile sembolize edilir. Akdeniz'in meyveleri olan bergamot ve yeşil mandalina ile kompozisyonu açılır ve dayanılmaz incir lezzetleri ile tazelik ve aydınlık yanında iyimser anlaşmaları size sunar. Meyveli kokularla kıvırcık kıvılcımlar eşliğinde keyif artar. Deniz lilyası, nadir aromaları olan nadir çiçekler, yaslı çiçek yaprakları ve acı-baharatlı kakule ile zarif bir şekilde güçlendirilmiş bir kalbe götüren parfümün temel notalarında, sandal ağacı, sedir, zeytin ağacı ve şehvetli miskin odunsu bir anlaşma örtüsü bulunur. Açık yeşil renkte, lüks ve geleneksel Versace sembolleri ile dekore edilmiş şişesi ile dikkat çeker. 200 ml parfümlü banyo mamülleri, 200 ml parfümlü vücut sütü ve 75 ml deo sprey ile birlikte satışa sunulmuştur. verilir. EDT Versace Versense, 30, 50 ve 100 ml'lik (1, 1.7 ve 3 oz) şişelerde mevcuttur. Versense için reklam yüzü Toni Garrn, fotoğrafçı Michelangelo di Battista olmuştur. Versense 2009'da piyasaya sürüldü.
Bergamot
incir
Mandalina
Limon
Armut
Zambak
Yasemin
Kakule
Nergis
Sandal ağacı
Sedir
Misk
KALICILIK
|
72%
|
FARKEDİLİRLİK
|
66%
|
BEĞENDİ
|
14%
|
BEĞENMEDİ
|
86%
|
GÜNDÜZ
|
71%
|
GECE
|
29%
|
Üst Nota
|
46%
|
Orta Nota
|
34%
|
Alt Nota
|
20%
|
İLKBAHAR
|
14%
|
YAZ
|
43%
|
SONBAHAR
|
29%
|
KIŞ
|
14%
|